عسلعسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

عسل پرنسس مامان و بابا

کمک عسلی به مامان سارا

1392/10/15 3:26
نویسنده : سارا
696 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عسلم تو این چند روز که من داشتم خونه تکونی میکردم به شما

niniweblog.com

خیلی خوش گذشت چون هرکاری که دوس داشتی

 

میکردی و کسی کاری باهات نداشت.

 

اینم عسل خوشحالniniweblog.com

 

 

عسل در حال بالا رفتن از نردبان

niniweblog.com

 

 

اینجام رفتی  روی میز و میخوای کولر روشن کنیniniweblog.com

 

 

توی سینک ظرفشویی........

Bravo

 

36_1_13.gif

 

بازم روی میز

 

Bravo

محصل

 

اینام که ........

niniweblog.com

 

اخرین مدل لباس پوشیدن تو زمستون28_4_8.gif

 

دیگه از بس کمک کردی خسته شدی وخوابیدی

36_1_50.gif

 

 

عمه بابا از مکه اومده و مهمونی داده بود شمام رو میز نشستی

داری ناز میکنیKisses

 

 

اینم یه مهمونی دیگه که یه دوست هم پیدا کردی

I Love You

 

 

پسندها (1)

نظرات (18)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اسفند 91 3:43
ای ووروجک زودترازمامان خونه تکونی میکردیخیلی بامزه بودکاپشن وشورتش خوشگل خانوم



اره انا جون همه جارو تمیز کرده
مامان کوثری
3 اسفند 91 8:54
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
رضا02 کودک
3 اسفند 91 9:07
سلام تبادل لینک میکنید اگر میکنید لطفا به وبلاگم بیایید ولوگوی وبلاگم را داخل وبلاگتان بگذارید اگر میخواهید با تصویر کودکتان شما را لینک کنم به من بگویید تا با امکان جدید وبلاگم شما را لینک کنم با تشکر. از طرف من عسل کوچولو را بوس کنید
اعظم
3 اسفند 91 14:36
عزیزم چه عکسای زیبایی و چه خواه راحتی واقعا معلومه حسابی تو خونه تکومی کمک کرده این خانوم خانوما



مرسی گلم
مهسا مامان کیارش
3 اسفند 91 19:40
عزیزمیییییییییییییییییییی وروجک شیرین دوست داشتنی آخه جا هم قحطیه که روی سینک ظرفشویی نشستی عزیزم




همینو بگو .مرسی گلم
مرجان مامان آران
4 اسفند 91 14:42
عزیزم خدا حفظش کنه خیلی شیرین و دوست داشتنیه
خوشحال میشم تبادل لینک کنم عزیزم



مرسی عزیزم منم خوشحال میشم و لینکتون کردم.
مرجان مامان آران
4 اسفند 91 23:49
گذاشتم خصوصی عزیزم


مرسي عزيزم
مامان آريو
5 اسفند 91 1:46
واي قربونت بره خاله چقد من تو رو دوس دارم خاله جون
ولي عسل جونم خيلي شيطوني ها
ميبوسمت عشق كوچولوي من


شما لطف داري مام شما و اريو جون دوس داريم بوس
مامان آیسا
5 اسفند 91 14:35
فدات بشم عزیزم ای شیطون تو هم به مامی کمک کن



خدا نکنه گلم مرسی از لطفت
مامان آیسا
5 اسفند 91 19:44
من آپم خاااااااااااااااااله
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 3:28
ای جان تیپ زمستونیت به قربونننننننننننننن خیلی با مزه بود.
سارا جون خسته از خونه تکونی نباشی.البته اینطور که معلومه بیشتر کارا پای دخملی بوده



مرسی گلم اره بابا عسلی خیلی کمک کرده.
فلوریا مامان دیانا
6 اسفند 91 8:43
عسل خاله خسته نباشی خاله جون خیلی ماهی. عاشق تیپ زمستونیت شدم خوابیدنتم که مثل دیاناست، کله پا! دوست دارم پرنسس کوچولوی من



مرسی خاله جون منم دوستون دارم.
مامان ضحا
6 اسفند 91 9:33
چقدر ناز خوابيدي عسل جون تيپ زمستونيشوعسل جون شما هم كه مثل ضحاي ما عاشق درآوردن دستمال كاغذي هستي.اي شيطونا



مرسی عزیزم.
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:29
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم



پس به ما سر بزنیها. کسرا جون ببوس.
متین من
13 اسفند 91 21:29





بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
خاله عاطی
20 خرداد 93 0:55
سلام کوچولو خوبی؟ چقد شما نازی ب منم سربزن
سارا(مامان کیانوش و کیارش)
21 خرداد 93 9:35
سلام دوستم...خوبی؟؟؟... چه دخملی شده این عسل خانوم مااااا عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
مادر
10 مرداد 93 8:43
سلام دوستم من از خواننده های خاموش وبلاگ و طرفدار سرسخت عسل جووووووونم چرا به مطالبش رمز می دی دیگه نمی تونم بخونم میشه رمز ندی