عسلعسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عسل پرنسس مامان و بابا

بدون عنوان

1391/3/19 2:48
نویسنده : سارا
624 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.com

 

دخملی نیوفتی مامان..............زبان

زبانniniweblog.comniniweblog.comزبان

 

 

 

 

مامان یه ذره شلوغی بکنم اجازهniniweblog.com

 

یه ماهی گنده وای....niniweblog.com

niniweblog.com

دیدی گرفتمشniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

 

 

 

هورااینم دسدسی عسلمماچ

لبخندniniweblog.comقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 2:08
وای خدا چه استخر باحالیاز کجا خریدینش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آفرین به عسل جون که انقدر خوشگل بازی می کنه .
سارا
22 خرداد 91 2:02
مامان روشا جون از انگلستان خریدیم. مرسی گلم.
مامانی فری
22 خرداد 91 9:58
ماشالله چقدر نازو خوردنیه اومدم دعوتتون کنم بیان جشن دندونی وبلاگی منتظرتون هستم
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 17:38
سلام. ماشالله چه دختر خوشگل و نازی دارید. خدا حفظش کنه. میشه بپرسم این استخرو از کجا و با چه قیمتی خریدید؟ فروشگاه های شهر بادی دارن این مدلو؟
الهه مامان روشا جون
24 خرداد 91 2:36
آخی پس اینجا نمیتونم پیدا کنم باید سفارش بدم.مرسی از راهنماییت
مریم مامان عسل
24 خرداد 91 14:03
سلام گلم. ممنون که به وبلاگ ما اومدی و ممنون که به سوالم جواب دادی. استخر عسل جون خیلی قشنگ بود و من طرحشو هیچ جا ندیده بودم. حدس زدم از ایران نخریده باشید.
الهه مامان روشا جون
31 خرداد 91 11:30
سلام عزیزم.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عسل گلم چه کار میکنه؟حتما حسابی مثل روشا شیطون شده.ااز طرف من یه عالم ببوسش.راستی بهمون سر بزن.عکسای ددنندونی روشا جون رو گذاشتم.
asalnini
5 تیر 91 18:41
سلام. من امروز از وب گالری سیسمونی با وب شما آشنا شدم. از سیسمونی عسل خانم خیلی خوشم اومد. خیلی باذوق و سلیقه تهیه شده. دست همگی درد نکنه. میشه منو برای خرید راهنمایی کنید. سری( صندلی کالسکه- صندلی ماشین- صندلی غذاو...) مارک گود بیبی بود؟ راضی بودید؟تخت پارکش هم خیلی ناز بود؟ اونم همین مارکه؟ اگه امکانش باشه وب خودم جواب بدید. ممنون میشم.
مامان بهار
10 تیر 91 18:20
سلام . دختر نازی دارین . به ماهم سر بزنین . خوشحال می شم. دختر منم امروز 9 ماهش تموم شد.
مامان ضحی(نی نی گل)
12 تیر 91 11:46
جانم این دخترناناز چه کیفی میکنه؟خداحفظش کنه! خوش به حالش!!!! شادباشید!
مامان بهار
12 تیر 91 13:54
با اجازه لینکتون کردم. یه بوس گنده به عسل جونم میدم