عسلعسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عسل پرنسس مامان و بابا

یه عسل شیطون

1392/10/15 3:23
نویسنده : سارا
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

عسل در ساحل گیسوم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عروسکم داره به اردکها غذا میده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون تیپت برم من

 

 

 

 

 

 

اینجام داری واسه خودت بازی میکنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق راه رفتن تو ماسه ها شده بودی

 

 

 

 

 

یه گردش دو نفره من و دخملی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا پارک شادی  لاله پارکه

 

 

 

 

 

 

 

عمه من مهمونی داشت و شمام داشتی شیرین

 

کاری میکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محسن
28 اردیبهشت 92 8:16
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
صبا خاله ی ایسا
28 اردیبهشت 92 8:54
به به

همییییییییییییییییشه به گردش

چ عکسای قشنگی انداختی

معلومه حسابی خوش گذشته

قالب نو مبارک




مرسی صبا جون



جاتون خالی عزیزم


مامان ضحا
28 اردیبهشت 92 11:28
سلام سارا جون و عسل خاله
قالب جديد مبارك
عينكشو ببين چه ژستي گرفته
هميشه به گردش و تفريح.خوش باشين.


سلام عزیزم مرسی گلم.
مهسا مامان کیارش
28 اردیبهشت 92 12:46
ای جووووووووووووووون دلم عاشقتم من به خدا با این عکسات عاشق لباساتم جیگمل طلا
خوش بگذره خوشگلم


مرسی مهسا جون لطف داری بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
زهرا(ترنم عشق)
31 اردیبهشت 92 14:02
عزیزم همیشه به سفر و شادی

عکساتونم خیلی خوشگل شدن

البته با وجود عسل خانومممممممممممممممممم

راستی خصوصی داری

مرسی عزیزم

مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 14:53
عزيزم هميشه به گردش و خوشي
خيلي عكساش خوشگل بود با اين تيپ قشنگش


مرسی گلم ارانم ببوس.
مامان ایسا
2 خرداد 92 7:15
همیشه به گردش و شادی
خوش باشید


مرسی عزیزم ببوس ایسا جونمو.
سمانه مامان ستایش
6 خرداد 92 2:45
همیشه به گردش ساراجون
قربون عسل خوشگل برم با اون لباسای قشنگش


مرسی عزیزیم

خدا نکنه خالهههههههه
بوسسسسسسس
هلیا
7 خرداد 92 1:41
چه قدر این دختر ناز ماشالا .
خدا براتون سالم نگهش داره



مرسی عزیزم ...لطف دارین
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 10:05
سلام عسل جون و مامان سارای خوبش
عزیزم وای که چه هدیه نازی از طرف خدا هستی خودش حفظت کنه خاله جون ...
من دوست دارم اسم عرفان در کنار اسم دوستای خوبت باشه ... اگر افتخار دوستی می دید به ما لطفا خبرمون کنید

با بهترین آرزوها برای شما عزیز دل




سلام عزیزم ما هم خوشحال میشیم

من با افتخار لینکتون کردم.
هلیا
14 خرداد 92 18:48
عسل خانوم کجاست ؟ یه نوشته ای عکسی جدید بذار از این کوچولوی ناز
هلیا
14 خرداد 92 23:51
ما منتظر عکسای عسل کوچولو هستیم







چشم عزیزم به زودی
متین من
16 خرداد 92 0:32
ای جونم عسلی جون چه شیرین کاری های عزیزم چقدر بامزه شدی
همیشه به تفریح وگردش عکسات هم قشنگ بودن وتیپ هات هم که نگو خوشتیپ


مرسی عزیزم بوس واسه متین جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 خرداد 92 3:47
21ماهگیت مبارک عسل خانوم ۱۲۱ساله شی گلم
قرتی خانوم همیشه به گردش وسفروشادی


مرسی عزیزم.